Bij staffyou spelen wij Champion's League voetbal. Net zoals in een voetbalwedstrijd krijg je in de meeste gevallen twee kansen. Eerst een gele kaart. Leer je daar niet van? Dan krijg je jouw tweede gele kaart en word je van het platform geblokkeerd .
Dat betekent dat we je niet altijd direct toegang tot het platform ontzeggen wanneer je een fout maakt. Tegelijkertijd betekent de regel wel dat je voorzichtig om moet gaan met een tweede kans. In tegenstelling tot een potje honkbal krijg je namelijk niet nog een derde kans van ons. Dit is hoe het werkt:
Als je de huisregels schaadt, word je geblokkeerd bij de opdrachtgever waar je in de fout ging. Je krijgt een gele kaart. Je mag nog wel via staffyou bij andere opdrachtgevers blijven werken.
In de nabije toekomst zal een gele kaart ook daadwerkelijk zichtbaar worden in de app. Deze zal zichtbaar zijn voor jou, voor staffyou-medewerkers, maar niet voor andere opdrachtgevers. Voorlopig word je hier nog persoonlijk van op de hoogte gesteld. Wij zullen daarvan een aantekening maken in ons systeem.
De naam van de regel zegt het al; na een tweede misser is het over en uit. We blokkeren jouw profiel dan permanent van het platform. Je kan dan niet langer via staffyou werken.
Wat zijn fouten waarvoor jij een strike kan ontvangen?
Jullie willen graag net als wij met de grootste voetbalclubs, de coolste festivals en de allerleukste bedrijven werken. Deze opdrachtgevers hebben strenge kwaliteitseisen. Wij maken deze afspraken met onze opdrachtgevers om ervoor te zorgen dat dagelijks de meest gemotiveerde staffers komen werken op hun locatie(s).
Om te voorkomen dat onze opdrachtgevers de dupe worden van overtredingen van staffers zullen wij scheidsrechter moeten spelen. Als je deze regels streng vindt, bedenk dan dat ze nodig zijn om de shifts van onze opdrachtgevers aan te kunnen blijven bieden op ons platform.
Net zoals in een voetbalwedstrijd zijn er ook overtredingen die wij bij staffyou niet door de vingers kunnen zien. Denk daarbij aan diefstal, fraude, sjoemelen met je uren of seksuele intimidatie. Ook wanneer je begint via staffyou verwachten we dat je er bent. Kom je in je eerste vijf shifts al niet opdagen, zonder dit van tevoren bij ons met een geldige reden te hebben gemeld? Dan zijn we genoodzaakt jouw account te blokkeren. Voorkom dus dat je fouten maakt waar we geen tweede kans voor kunnen geven.
Als je het gevoel hebt dat je onterecht bent geblokkeerd zijn wij altijd bereid om te luisteren naar jouw kant van het verhaal. Neem contact met ons op door ons een mail te sturen met de naam van de opdrachtgever, datum en tijd van de shift, naam van je leidinggevende en eventueel namen van andere staffers die getuige waren van het incident. Stuur deze gegevens op naar info@staffyou.nl. staffyou zal als het nodig is een onderzoek starten en in gesprek gaan met de opdrachtgever. Dat doen we om beiden kanten van het verhaal in kaart te brengen én samen te kijken hoe we een dergelijk incident in de toekomst kunnen voorkomen.